“L’esforç i el compromís esportiu, eines per viure”

La jornada “L’esforç i el compromís esportiu, eines per viure” del cicle de conferències “el valor de l’esport en el segle XXI” s’ha realitzat en les instal·lacions del Museu Olímpic i ha estat retransmesa via streaming a través del canal YouTube del BCN Esports. David Escudé, regidor d’esports de l’Ajuntament de Barcelona i president de la Fundació Barcelona Olímpica ha destacat la importància d’aquesta jornada, ja que la necessitat ens ha fet adaptar a la demanda dels ciutadans.

La jornada coordinada pel periodista de TV3 Jordi Fandiño ha comptat amb les ponències de l’esportista Juan Carlos Unzué, ambaixador de la Fundació Luzón i la psicòloga de l’esport i l’activitat física Montserrat Ferraro, directora de Ferraro Consulting. També hem comptat amb la presència de la periodista Mireia Vicente i l’entrenador de futbol Marc Fuentes.
Els ponents han dialogat sobre com les eines que habitualment s’apliquen en l’esport poden ser transferides a superar reptes en altres àmbits de la vida quotidiana.

Una conferència molt interessant que pots tornar a veure AQUÍ