L’Extreme Barcelona serà el 25 i 26 de setembre al Parc del Fòrum

David Escudé, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona i president de la Fundació Barcelona Olímpica; juntament amb Victor Casanovas; director de l’Extreme Barcelona; Aleix Villatoro, director del Consell Català de l ’Esport; Sabatino Aracu, president de World Skate; Caramel Paniagua, president de la Federació Espanyola de Patinatge i els esportistes Beca Ortiz, Pol Roman i Chris Khan han presentat les novetats d’aquesta nova edició de l’Extreme Barcelona.

En l’Extreme Barcelona que es disputarà al Parc del Fòrum els dies 25 i 26 de setembre es podrà gaudir de les modalitats olímpiques de BMX, skateboarding i basket 3×3.

Hi ha confirmada la participació dels esportistes de BMX Nick Bruce, Kenneth Tencio i del subcampió olímpic a Tòquio 2020 el veneçolà Daniel Bhers.

En la modalitat de skatingboarding no us podeu perdre a l’holandesa Candy Jacobs i la francesa Charlotte Hym.

Destacar que, dins del programa d’aquesta edició de l’Extreme Barcelona s’incorpora el Breaking, modalitat esportiva que formarà part del programa olímpic per als Jocs Olímpics de París 2024.