Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, i Jaume Mora, president del Consell de l’Esport Escolar de Barcelona (CEEB), signen un acord de col·laboració amb l’objectiu de promoure i divulgar els valors de l’esport entre els joves escolars.

La FBO, entitat gestora del Museu Olímpic i de l’Esport, i el CEEB, entitat responsable de l’activitat esportiva de més de 40.000 escolars a Barcelona, han establert una sèrie d’accions amb la finalitat d’apropar els valors esportius als joves.

Tant la FBO com el CEEB aposten per l’esport com a instrument educatiu. A través de la seva pràctica els joves interioritzen valors com la companyonia, la solidaritat, el joc net o la igualtat entre les persones. Espais com el Mandela-AWEPA, recentment inaugurat en el Museu Olímpic, o l’espai destinat a les pràctiques mediambientals, són punts d’interès per a la formació dels joves. Perquè l’esport comporta moltes altres facetes més enllà del desenvolupament físic. Facetes que es promouen i treballen en les instal·lacions gestionades per la FBO, el Museu i el Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.