Manolo Fonseca i Lluís Millet reben a dos delegats de la universitat de Pennsilvània.

Manolo Fonseca, director general d'Esports del COOB’92 i Lluís Millet, director d’Infraestructures del COOB’92, s'han reunit amb Matthew Phillips i Matei Daian, professors de l'Institut de Gestió i Estudis Internacionals de la Universitat de Pennsilvània.

La gestió del llegat després dels Jocs Olímpics de Barcelona l’any 1992 segueix sent d’interès mundial. Després de la reunió desenvolupada en les oficines del Museu Olímpic, l’Alberto Aragón, coordinador del Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, va acompanyar als visitants professors al fons documental de Barcelona’92 que es troba en les instal·lacions del Centre d’Estudis en la Font del Gat dins dels jardins Laribal.