Membres de la Junta Directiva del Junior FC visita el Museu Olímpic per visitar l’exposició temporal dedicada als més de 100 anys d’història del Club

Marcos Hofmann, president del Junior FC, encapçalava el grup compost per Sergi Renieblas, vicepresident segon; Salvador Font, secretari; Katery Maragall, tresorera; Jordi Muñoz, vocal d’Hoquei; Israel Ferreres, vocal de Padel; Sergi Beca, vocal de Tennis; Jorge Castro, vocal d’altres seccions; Marc Permanyer, vocal social i comunicació i el president d’honor, Joan Maragall.

El Junior FC va ser fundat en 1917, en el cor del barri barceloní de Sarrià, per un grup d’amics que es trobaven els caps de setmana per jugar al futbol al jardí de Can Serrahima. Avui dia, i amb més de 100 anys d’història, el Junior FC s’emplaça en unes instal·lacions de 60000m2 en el municipi de Sant Cugat del Vallés i compta amb més de 2800 socis, entre els quals destaquen algun or olímpic.

Aquesta exposició es podrà visitar fins al 24 de gener en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.