Membres de la Universitat de Tsukuba, a Ibaraki, Japó, país on se celebraran dels Jocs Olímpics d’estiu 2020, visiten les instal·lacions del Museu i el Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

La delegació, formada per Hitoshi Saga, Study of Leisure and Sport Industry; Kazuya Naruse i Ai Aramaki, assistents del professor de l'àrea de Sport Sciences de la Universitat, i Haruko Hosoda, PhD i professor associat de l’àrea de comerç de la Universitat de Tsukuba, s’ha mostrat interessada en el fons documental de Barcelona ’92 i en la reutilització de les instal·lacions olímpiques.

La delegació japonesa es va reunir amb determinades entitats amb la finalitat de recollir informació i accions desenvolupades a Barcelona després dels Jocs Olímpics del ’92 que puguin ser implantades a Tòquio després dels Jocs.