Membres del Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya visiten el Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport Juan Antonio Samaranch en la Font del Gat.

Dins dels Jardins Laribal, en Montjuïc, es troba la Font del Gat, un espai tranquil que allotja un edifici noucentista de 1918, obra de Josep Puig i Cadafalch. Aquest edifici és, des de gener del 2017, el nou espai del Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport Joan Antoni Samaranch.

Els membres del Col·legi de Bibliotecaris i Documentalistes han mostrat el seu interès en la conservació de l’arxiu de la Fundació Barcelona Olímpica que la seva temàtica esportiva abasta des del llegat dels Jocs Olímpics de Barcelona’92, passant per aquells grans esdeveniments esportius desenvolupats a la ciutat de Barcelona i donacions de personalitats del món de l’esport i del periodisme esportiu.