Més de 3000 caminants es van donar cita a la 7a edició de la Caminada del Dia Olímpic

Cada vegada són més reeixides les caminades del Barnatresc – iniciativa del Institut Barcelona Esport i la Associació d'Entitats Excursionistes Barcelonès-. Sota el lema de “hàbits saludables” es desenvolupen aquestes caminades que més enllà de ser una activitat física i social té un aspecte cultural descobrint els racons de la ciutat comtal.

Com cada any la Fundació Barcelona Olímpica col·labora en el desenvolupament i promoció de la Caminada del Dia Olímpic, on els espais vinculats a Barcelona ‘92 són part de l’atractiu del recorregut.

El Barnatresc compta amb un gran nombre d’inscrits i la seva activitat esportiva es caracteritza per atreure a un públic majoritàriament femení.