Miguel Ángel Forniés visita el Centre d’Estudis i el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch

Juli Pernas, director del Museu Olímpic i Joan Manel Surroca, periodista esportiu i col·laborador del Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, van rebre la visita d’una icona del periodisme  basquetbolístic, Miguel Ángel Forniés, qui, durant molts anys, va ser responsable de premsa del Joventut de Badalona i primer enviat especial de la premsa espanyola a la NBA.

Les cròniques, reportatges i entrevistes de Miguel Ángel Forniés van ser publicades a la revista “Nuevo Basket”, sent recopilades després en el llibre “Cròniques d’un viatge al·lucinant”, on el periodista fa repàs de cinc dècades de vinculació a l’esport de la cistella.