Miraitowa i Someity mascotes dels Jocs Olímpics i Paralímpics de Tòquio 2020 visiten Barcelona.

NOTA DE PREMSA
La mascota Olímpica de Tòquio 2020 Miraitowa, i la mascota Paralímpica, Someity, van visitar Barcelona des del Japó com a part de la seva gira per Europa. Les mascotes viatgen per a promocionar el projecte “Make the Beat!”
Entre les ciutats que visitaran es troba Barcelona, Paris, Bonn, Atenes, Londres i Lausana.

Miraitowa i Someity han estat en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona i en l’Estadi Olímpic acompanyades de David Escudé, regidor d’esports de l’Ajuntament de Barcelona, Naohito Watanabe, cònsol de Japó a Barcelona i diversos esportistes olímpics i paralímpics entre els quals destaquen:
Esportistes olímpics que van participar en els Jocs Olímpics de Tòquio 1964 – Ignacio Sola, Jordi Mariné, Francesc Amat, Pere Amat, Juan Ángel Calzado, Josep Antoni Dinarés, Santiago Ventalló, Antoni Nogués, Jordi Vidal, Maria Ballesté, Antoni Codina i Joaquim Pujol.
Esportistes paralímpics que acudiran als pròxims Jocs a Tòquio – Alberto Seoane i Jordi Morales.

FOTOS LLIURES DE DRETS  PER A MITJAS DE COMUNICACIÓ