Neix la Unió d’Esports de Catalunya, La Unió de Consells Esportius de Catalunya i la Unió de Federacions Esportives de Catalunya signen l’acord per la creació d’aquesta nova entitat

La UCEC i la UFEC veuen necessari treballar estratègicament per protegir el sector esportiu i garantir el dret a l’activitat física i esportiva de la ciutadania.

Les dues grans entitats paraigües del sector representen l’esport popular, el conjunt de les federacions esportives i l’esport en edat escolar del nostre país, sumant 43 consells esportius i 71 federacions.

La signatura de l’acord ha tingut lloc en un acte celebrat Museu Olímpic i d’Esport Joan Antoni Samaranch. I ho han signat, Gerard Esteva, president de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya i Jaume Domingo, president de la Unió de Consells Esportius de Catalunya, en representació de totes dues entitats.