‘Open Camp’ ultima els terminis amb inversors del que serà el projecte esportiu més innovador del món

Paco Medina, CEO Open Camp, ha presentat, a futurs inversors locals, la dimensió del projecte Open Camp. Un dels objectius fonamentals d'aquesta iniciativa és la vinculació de les grans amb les petites empreses. Una idea innovadora que segueix la línia global del projecte que es convertirà al primer parc d'atraccions esportiu del món.

Open Camp compta amb el suport de grans col·laboradors i patrocinadors internacionals: Atos, Microsoft, Randstad, Nike Camp, Allianz o Banc Sabadell, són algun d’ells. En l’actualitat, l’equip directiu està en procés de negociació amb empreses com Mediapro o Once, però un dels grans reptes d’Open Camp és que empreses locals siguin elements importants dins del projecte, per això INDESCAT, cluster empresarial català, o els promotors locals que avui han visitat les instal·lacions de l’Estadi Olímpic i del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch també tindran possibilitats de formar part del projecte més innovador i exclusiu del món.