Ot Pi, 12 vegades campió del Món de Biketrial, ha lliurat a Maite Fandos, Tinenta d’Alcalde de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports, i al M.H. Jordi Pujol la seva última bicicleta per al fons del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samarach

Junt amb la presentació del llibre OT PI "L'EMPREMTA D'UN PIONER", amb pròleg del M. H. Jordi Pujol, s'ha presentat la bicicleta MONTY 218 Japan, dissenyada per cobrir les necessitats de les zones afectades pel terratrèmol del Japó

Ot Pi, esportista català, va voler destacar el suport i la confiança que ha rebut tant des de Catalunya i Espanya com des del Japó. Per això, en l’acte han participat diferents autoritats: El M.H. Jordi Pujol, que va acceptar escriure el pròleg del seu llibre, ha estat acompanyat de la Sra. Maite Fandos, Tinenta d’Alcalde de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports; el Sr. Ivan Tibau, Secretari General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya; el Sr. Albert Soler, Secretario de Estado para el Deporte; el Sr. Hidehiro Tsubaki, Cònsol General del Japó a Barcelona, i el Sr. HIroshi Hirano, President de la BiketrialInternacional Union. A l’acte també hi van ser presents personalitats del món de la política i l’esport, entre els quals cal destacar el Sr. Josep Lluís Vilaseca, exsecretari General de l’Esport; Joan Fontseré, director del CAR de Sant Cugat, i Marc Coma, tri-campió del Dakar entre d’altres.

El M.H. Jordi Pujol, va emfasitzar la tasca d’Ot i els diversos motius pels quals es va prestar a escriure el pròleg del seu llibre. M.H. Jordi Pujol va destacar la feina de l’Ot fora de les nostres fronteres. La seva trajectòria esportiva i la seva tenacitat per expandir tant el seu esport com la seva empresa internacionalment és el que fan de l’Ot un exemple a seguir.