“París 2024: Games Wide Open” al Museu Olímpic de Barcelona

La inauguració de l’exposició ha estat a càrrec de David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica, i Olivier Ramadour, Cònsol General de França a Barcelona. I ha comptat amb la presència de Carles López, president de la Federació Catalana de Surf; Josep Maria Moreno, president de la Federación Catalana de Ball Esportiu i Noemi Espigares, responsable de Breaking, membres del patronat de la Fundació Barcelona Olímpica i esportistes entre altres.
Els Jocs de París 2024, que se celebraran del 26 de juliol i l’11 d’agost, serà la tercera vegada que París acull uns Jocs Olímpics d’Estiu, mentre que els Jocs Paralímpics que se celebraran del 28 d’agost al 8 de setembre será la primera vegada que París els acollirà.
Els Jocs Olímpics de 1900 a París es van celebrar en el marc de l’Exposició Universal de París, durant més de cinc mesos. Els Jocs Olímpics de 1924, també celebrats a París, es van connectar novament amb l’Exposició Universal que tenia lloc a la ciutat. La candidatura de París 2024 ha tingut clara la importància d’obrir els Jocs als carrers i llocs significatius de la ciutat de París amb la intenció de compartir les emocions que genera l’organització d’uns Jocs amb la quantitat més gran de gent possible.

VIDEO INAUGURACIÓ
“Paris 2024: Games Wide Open” es podrà visitar, fins al 2 de març de 2025. Aquesta exposició també compta amb un taller familiar dedicat als més petits de la casa.

Material