“Penja la teva samarreta olímpica” L’activitat en familia del Museu Olímpic

Japó és un país de tradicions i costums que es mantenen al llarg dels segles. La cultura japonesa és una de les que més expectació suscita a Europa Occidental i els Jocs Olímpics de Tòquio 2020 són una finestra al món per a entendre-la.
El Museu Olímpic i de l’Esport JA Samaranch comptarà, fins al gener de 2022, amb l’exposició temporal “Tokyo 2020” i durant aquest any podrem gaudir de l’activitat familiar:
“Penja la teva samarreta olímpica”
Japó, jocs de pistes i Origami

Activitat Familiar:

On: Museu Olímpic (av. de l’Estadi, 60)
Quan: Primer i tercer cap de setmana de cada mes:
• Diumenge a les 11h
Durada: 1 hora 30 minuts.
Públic familiar: de 6 a 12 anys
Preu: 4’5€/persona (els infants han d’anar acompanyats mínim d’un adult)

Les entrades es compraran a través de la web del Museu Olímpic: Entrades per al taller en família

Descripció.
L’activitat consta de 3 parts:
En primer lloc, descobrirem Japó: costums, cultura, població, menjar, història i la seva vinculació amb l’esport i els Jocs Olímpics.
A continuació, a través d’un “Joc de Pistes” pel Museu Olímpic descobrirem les novetats dels Jocs Olímpics de Tokyo2020.
Per últim, sols o en família, pondrem a prova les nostres habilitats i destresa en l’art mil·lenari japonès de l’Origami. En aquesta ocasió, transformarem el paper en la samarreta del teu país preferit que podràs penjar on més t’agradi i així animar al teu equip aquest estiu.