Periodistes, fotògrafs, dissenyadors, escriptors, etc. han format part dels ponents de la jornada dedicada al periodisme i motor.

‘Periodisme i Motor’ està englobada dins del marc de l'exposició dedicada a Javier del Arco, periodista reconegut del món del motor.

La jornada ha estat composta de dues taules rodones. La primera basada en la trajectòria de la revista “Fórmula” amb la participació de Mario Chavalera, Maria Àngels Pujol, Federico Van der Hoeven, Carlos Domínguez i Jaume Palau-Ribes. Josep Autet ha estat l’encarregat de moderar la taula.

La segona taula ha tractat la importància de la revista i anuari “4 Temps”. Per a aquest col·loqui els protagonistes han estat: Raimond Blancafort, Esteban Delgado, Albert Closas, Josefina Cristià i María Àngels Pujol. Manel Arroyo com a moderador.

L’exposició “Javier del Arco: mestre del motor” estarà exposada al Museu Olímpic fins al 24 d’abril.