Pierre de Coubertin, el pare del Moviment Olímpic Modern, ja té el seu segell commemoratiu a Barcelona.

L’acte ha estat presidit per David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica, i ha comptat amb la presència de Maria Teresa Samaranch, membre del patronat de la Fundació Barcelona Olímpica; Conrado Durántez, president de l'Acadèmia Olímpica Espanyola; Javier Cuesta, president de Correus; Mario Garcés, sotssecretari de Foment; Emilio Ablanedo, subdelegat del Govern a Barcelona, i Juli Pernas, director del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

L’emissió del nou segell es realitzarà també per a Portugal i Iberoamèrica en el marc de la Unión Postal de las Américas, España y Portugal (UPAEP).

Segons Durántez, cap dels segells anteriors “reflecteix l’esperit” de Coubertin de millor manera. La fotografia usada està feta durant la visita de Coubertin a una fàbrica de xocolata suïssa.