Presentació de la 40a edició del Trial Indoor de Barcelona amb els millors pilots de la història.

David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionat d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona i Jaume Alguersuari, president executiu de RPM-MKTG juntament amb els pilots Toni Bou, Jaume Subirama, Jordi Tarrés, Adam Raga, Albert Cabestany, Jeroni Fajardo i Takahisa Fujinami han presentat aquesta 40a edició de la Trial Indoor Barcelona.

David Escudé, en nom del Museu Olímpic, ha agraït a pilots, empreses i entitats la seva la col·laboració per a l’espai dedicat al motor que s’obrirà al públic pròximament. Per la seva banda, Jaume Alguersuari ha volgut destacar la gran labor d’aquests pilots que porten tants anys en el més alt donant el millor dels espectacles.