Presentació de la 4ª edició del Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona de Gimnàstica Rítmica

L'acte celebrat en el Museu Olímic ha estat presidit per David Escudé, comissionat d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona, Xavier March, president de la Federació Catalana de Gimnàstica i Joan Bosch, director de la competició.

Amb motiu del 25é aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona’92, l’acte ha comptat amb la presència de la gimnasta Carolina Pascual, plata en els Jocs de Barcelona.

La Carolina ha estat acompanyada de les gimnastes Natalia Garcia i Alba sàrries i l’entrenadora d’aquestes, Iratxe Aurrekoetxea. El ciutat de Barcelona s’iniciarà demà 27 de maig a l’Olimpics, Centre Municipal d’Esports del Vall d’Hebron.