Presentació de la Final4 de l’Euro Hockey League i la Eurohockey Club Champions Trophy 2016 Women

Marta Carranza, comissionada d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona juntament amb Jordi Alcover, vicepresident de la Federació Europea de Hockey (EHF) i Narcís Carrió, president de la Federació Catalana de Hockey han presentat l’acte al Museu Olímpic

Durant el cap de setmana, al Pau Negre de Montjuïc, l’equip masculí del Atlètic Terrassa es jugarà la Final4 de l’Euro Hockey League contra l’Amsterdam AH&BC (HOL), SV Kampong (HOL), i Harvestehuder THC (GER).

Mentretant,  l’equip femení del RC de Polo s’enfrontarà a 6 equips més – Royal Antwerp HC (BEL), MSC Sumchanka (UKR), GHC Ritm Grodno (BLR), HC Minsk (BLR), Rot Weiss Koln (GER) i SG Amsicora ASD (ITA) – per aconseguir l’Eurohockey Club Champions Trophy 2016 Women.