Presentació de las activitats 2014, per part d’Àrea Adaptada, amb especial rellevància de les rutes de llarg recorregut i el submariniste adaptat

Abans de l’acta el tirador Josep Lluís Amador (Terrasa 1949), ha cedit, Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, diversos objectes de la seva participació en els Jocs Paralímpics.

Entre els objectes cedits per Amador es troben un arc complet, un visor, diverses fletxes, un protector de braç i un peto entre altres objectes.

Josep Lluís Amador ha participat en dos Jocs paralímpics, Atlanta i Sydney en la modalitat de tir amb arc. Amador ha estat 5 vegades campió d’Espanya paralímpic i entre els seus assoliments esportius internacionals es destaquen la plata del campionat del món per equips, un bronze en la Copa Europa per equips i els dos ors aconseguits en els campionats d’Europa de Sala.