Presentació del llibre “El Olimpismo en España. Una mirada histórica de los orígenes a la actualidad”

Gerard Figueras, secretari general de l’Esport de la Generalitat de Catalunya; Susana Closa, gerent de l’Institut Barcelona Esports; Joan Garrigós, membre del Comitè Olímpic Espanyol, i Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica i un dels autors del llibre, van ser els encarregats de donar la benvinguda a l’auditori del Museu Olímpic on es destacaven la presència de Romà Cuyàs i Joan Antón Camuñas, exsecretaris de l’Esport de la Generalitat de Catalunya; Ramón Terrassa, director del Centre d’Alt Rendiment; Josep Lluís Vilaseca; Jordi Congost, director del Canal Olímpic, i Maria Teresa Samaranch, membre del patronat de la Fundació Barcelona Olímpica, entre altres.

“El Olimpismo en España” està format per 15 capítols que recullen la història de l’olimpisme a Espanya des dels seus orígens fins a l’actualitat. Per realitzar aquesta labor s’han conjuminat autors vinculats als Centres d’Estudis Olímpics més importants del país.

La coordinació d’aquest treball ha estat encapçalada pel Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch gestionat per la Fundació Barcelona Olímpica.

Amb aquest llibre s’inicia una col·laboració entre els Centres d’Estudis Olímpics amb la finalitat de desenvolupar diversos projectes.