Presentació i sorteig del Torneig d’Històrics del Futbol Català 2023

Francesc Terrón, director de la Fundació Barcelona Olímpica i Joan Soteras, president de la Federació Catalana de Futbol, han donat la benvinguda, en el Museu Olímpic, a la presentació i sorteig del Torneig d’Històrics del futbol Català 2023, que inclou la 37a edició masculina i la 8a edició femenina.

Al torneig masculí hi participen 12 equips destacat de les principals categories del futbol català: sis conjunts de Segona RFEF (Manresa, Terrassa, Badalona, Cerdanyola, Europa i Sant Andreu), tres de Tercera (L’Hospitalet, Castelldefels i Montañesa), un de la nova Lliga Elit (Sants) i dos de la Primera Catalana (Martinenc i Júpiter) i es disputarà al Nou Sardenya, (l’estadi del Club Esportiu Europa), del 31 de juliol al 6 d’agost.

A l’edició femenina competiran sis conjunts, quatre de Preferent (Sant Cugat, Cerdanyola, Terrassa i Martinenc) i dos de Primera Catalana (Sants i Júpiter) i se celebrarà del 31 d’agost al 3 de setembre al Municipal de la Verneda (el camp del Júpiter).

Durant l’esdeveniment s’ha homenatjat les trajectòries dels futbolistes:

• Cristian Gómez, fins ara a l’Hospitalet;
  • Alberto González, fins ara a l’Europa;
  • Sergi Arranz, que tancava la seva extensa carrera al Sant Andreu;
  • José Miguel Morales, porter mític del futbol català, amb passos molt recordats pel Terrassa, el Sant Andreu i el Badalona.

que han anunciat la seva retirada.