Presentació oficial de la Final Six de Waterpolo i inauguració de l’exposició ‘Barcelona, capital del waterpolo’

L’acte va ser presidit pels representants de la Ligue Européene de Natation (LEN) –Marco Birri, Director General; Stefan Bottlik, Comitè Tècnic de Waterpolo LEN, i Dimitris Diathesopoulos, LEN Bureau–; Alfons Cánovas, vicepresident del Club Natació Atlètic-Barceloneta, i Xavier Amador, director de relacions institucionals d’esports de l’Ajuntament de Barcelona.

La Final Six de Waterpolo, amb els millors equips del waterpolo, se celebrarà del 29 al 31 de maig a les Piscines Municipals Bernat Picornell.

També es va inaugurar l’exposició “Barcelona, Capital del Waterpolo” que, des d’avui i fins al 28 de juliol, podreu gaudir d’una mostra de fotografies preses durant els Mundials de Natació de Barcelona 2013.

L’exposició fotogràfica “Barcelona, Capital del Waterpolo” neix de la iniciativa de la Fundació Barcelona Olímpica, el CN Atlètic-Barceloneta, la Real Federación Española de Natación i la Federació Catalana de Natació, i és una mostra de fotografies que volen capturar l’esforç, la lluita i l’espectacularitat del waterpolo. I és que Barcelona està profundament vinculada amb un esport, el waterpolo, que té una arrelada història i una sòlida presència en la nostra ciutat.