Recepció oficial, amb sabor a Barcelona’92, del Consolat d’EUA a Barcelona amb motiu del 4 de juliol.

El dia nacional d'EUA, el 4 de juliol, en el qual es commemora la proclamació de la independència d'EUA. Aquest any la celebració en el consolat s'ha volgut unir a la commemoració del 25è aniversari dels JJOO de Barcelona’92. Per això, el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch ha cedit alguns objectes representatius dels Jocs —una ona de la inauguració, alguns Cobis i una torxa—, amb la finalitat de contextualitzar la recepció on es van donar cita més de 700 personalitats: autoritats i representants de la societat civil catalana, aragonesa i andorrana, esportistes, entre d’altres.

Entre els presents es trobaven els medallistes olímpics a Barcelona’92 Jordi Arrese, Jordi Sans i Natalia Via-Dufresne.