Resolució del Premi Internacional Fundació Barcelona Olímpica – Art sobre Paper 2014. La catalana María Victoria Muñoz, amb la seva obra ‘G2 Temporada invernal’, ha estat la guanyadora

‘Oro bajo el agua’, de la madrilenya Belén Cobaleda, ha quedat en segona posició, i ‘Expectación’, del valencià Gonzalo Romero, s'ha fet amb el tercer lloc.

Les tres obres guanyadores, acompanyades de les finalistes, seran exposades a partir de la segona quinzena de setembre a la sala d’exposicions temporals del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch. L’accés a la sala serà gratuït. Si vols saber més sobre els nostres finalistes, tens tota la informació al facebook del Museu Olímpic de Barcelona (https://www.facebook.com/museuolimpicbcn).

El jurat, format format per Raquel Medina, docent i crítica d’art; Romà Arranz, professor de l’Escola Massana, i Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, van dictaminar que:

‘G2 Temporada invernal’ –tècnica mixta– es fa amb el diploma acreditatiu de guanyador de l’edició 2014 i una dotació econòmica de 2.500€.
‘Oro bajo el agua’–óleo–, ha estat l’obra premiada en la segona posició amb una dotació econòmica de 1.800€.
 ‘Expectación’ –collage i acrílic– ha obtingut 1.200€ pel tercer lloc.