Reunió d’ Olympic Museum Network

Com cada any, la Xarxa de Museus Olímpics encapçalats per l’Olympic Museum Lausanne i reconeguts pel Comitè Internacional Olímpic ha desenvolupat la seva trobada anual. Enguany i a causa de la situació que vivim, les sessions s’han fet a través de videoconferències.

Aquesta xarxa està composta per 28 museus del tot el món, principal objectiu del qual és augmentar la promoció dels valors de l’esport i l’olimpisme mitjançant:

1. Intercanvi d’informació i millors pràctiques
  2. Foment de la cooperació en qüestions comunes a les quals s’enfronten els membres
  3. Treballar en projectes comuns, en particular en relació amb exposicions, programes educatius, actes, gestió de col·leccions, comunicació i desenvolupament comercial
  4. Trobar maneres de treballar en comú per a millorar l’eficiència i aconseguir economies d’escala en benefici dels membres de la xarxa.