S’ha inaugurat ‘Exposició 100 (1915-2015) anys d’atletisme Català’. La nova exposició temporal es podrà gaudir fins al 14 de desembre a la sala d’exposicions del Museu Olímpic

Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, juntament amb Gerard Figueras, Director del Consell Català de l'Esport  i Josep Maria Antentas, vicepresident de la Federació Catalana d’Atletisme, han inaugurat l’exposició commemorativa del centenari de l'arribada de l'atletisme a Catalunya.

A l’acte van assistir representants de diverses entitats i clubs relacionades amb el món de l’esport – David Moner, president d’honor de l’UFEC i els expresidents de la Federació Catalana d’Atletisme Ventura Mariné, Pere Gómez i Romà Cuyás, entre altres.

Aquesta exposició pretén, en la seva itinerància, arribar al màxim nombre possible de visitants de Catalunya.

L’exposició romandrà al Museu Olímpic fins al proper 14 de desembre,  data en què viatjarà cap a Mataró.

Itinerància de l’exposició per Catalunya