Soohorang i Bandabi, mascotes dels Jocs Olímpics d’Hivern ja estan en el Museu Olímpic.

Les mascotes, olímpica i paralímpica, han arribat directament des de Corea del Sud. Agrair al Comitè Organitzador dels Jocs Olímpics d'Hivern de Pyengchang la donació de les mascotes oficials a la Fundació Barcelona Olímpica.

Els JJOO d’hivern de Pyeongchag donaran començament el 9 de febrer i comptarà amb 12 esportistes: Queralt Castellet, Lucas Eguíbar, Regino Hernández i Laro Herrera (Surf de neu); Juan del Campo i Quim Salarich (Esquí Alpí); Imanol Rojo i Martí Vigo (Esquí de Fons), Ander Mirambell (Skeleton); Javier Fernández i Felipe Montoya (Patinatge artístic individual) i Sara Hurtado i Kirrill Khalyavin (patinatge artístic, parelles).