Tesalonika seu de la reunió anual de ‘The Collections Working’

Raül Vázquez, responsable del departament de Col·lecció i Teresa Agulló, responsable del departament de Gestió del Museu Olímpic i de l’Esport de Barcelona, van acudir a la jornada anual, que organitza el “Olympic Museums Network”, destinada a tractar els temes de “Col·lecció i Patrimoni”.

Aquestes jornades tenen com a objectiu conèixer i millorar el patrimoni esportiu global, alhora que generar sinergies i col·laboracions entre els diferents museus reconeguts pel CIO. A les jornades van acudir representants dels següents museus:

Sports Museum of Finland
Richmond Olympic Oval of Canada
China Sports Museum
Estonian Sports Museum
Norway Olympic Museum
Slovakia Olympic and Sport Museum
Gothenburg Sport Museum
Qatar Museum
Sportimonium of Belgium
Thessloniki Olympic Museum
Olympic Museum of Lausanne

A les jornades també van acudir com convidades Aneta Tsouka, restauradora del Museu de la Cultura Bizantina i Tatiana Kousoulou pertanyent al Ministeri de Cultura Grega que van desenvolupar una masterclass dedicada a la conservació del paper i altres materials peribles.