Una delegació de Guangzhou – Xina – visita el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

El Sr. Huang DeMin, president adjunt del Vocational Sports Institute; la Sra. Tan QunLin, directora del departament d’Indústria Esportiva, i el Sr. Feng Jun Jie, director de l'Oficina d'Assumptes Econòmics, han estat els membres de la delegació de Guanzghou.

El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch genera incipient interès en les diferents delegacions provinents del món asiàtic. El Vocational Sports Institute se sumeix a la llista d’entitats provinents d’Àsia que sol·liciten la visita a les instal·lacions del Museu Olímpic. L’espai dedicat al que va ser president del Comitè Olímpic Internacional, Juan Antonio Samaranch, és un dels més admirats pel món asiàtic.