Una delegació japonesa del comitè organitzador de Tòquio 2020 visita la Fundació Barcelona Olímpica

Juli Pernas, director del Museu Olímpic i de l’Esport, va rebre i atendre la delegació japonesa encapçalada per Kiichiro Matsumaru, Executive Board member, JOC; Naoki Hagiwara, Chief Manager General Affairs Dept. JOC; Shinobu Kato, Dentsu Sports Deptartament; Takuya Fujita, Dentsu Brand Space Departament; Hiroki Gedo, Dentsu OOH Solutions Section; Shigechiyo Suzuki, Nomura co. Sènior Creative-director; Asako Harayama, manager of Sports Culture Bussiness Development Division.

El Comitè Organitzador de Tòquio 2020 està molt interessat en la gestió del llegat dels Jocs Olímpics 92 així com de l’organització, gestió, públic, visites i esdeveniments que s’organitzen des del Museu Olímpic i de l’Esport.