Una delegació xinesa es reuneix amb diverses entitats i empreses de l’Anella Olímpica interessada en la gestió d’instal·lacions i en el llegat de Barcelona 92.

Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, Rosa Gorgori, responsable de l'Àrea de Montjuïc; Eduard Berraondo, director de comunicació d’Open Camp i Josep Roca, en representació de l'Ajuntament de Barcelona, van ser els responsables d'explicar la situació actual de l'Anella Olímpica als integrants de la delegació xinesa encapçalada per Guo Feng, alcalde del govern de la ciutat de Qingyuan, província de Canton; Chen Nankum, director del departament de Transports; Fan Guishi, director d'Urbanisme; Huang Zhesheng, alcalde del govern de la ciutat de Yingde; Zhang Renjian, director del districte de Qingxin del govern de Qingyuan; Zhong Xianping, Departament d'Afers Exteriors de la ciutat de Qingyua, i Qian Zhongqinag, sotsdirector de l'Institut de Planificació i Disseny Urbà & Rural de la província de Canton.

L’Anella Olímpica comprèn cultura i esport en un mateix espai, la muntanya de Montjuïc. La Fundació Barcelona Olímpica, responsable del llegat de Barcelona 92 i gestora del Museu Olímpic i de l’Esport; BSMSA, empresa gestora de les instal·lacions esportives del Palau Sant Jordi i de l’Estadi Olímpic, i l’empresa privada d’oci Open Camp, situada a l’Estadi Olímpic, el projecte d’explotació d’una gran instal·lació de la qual és pioner en el seu àmbit, han estat alguns dels temes tractats que han suscitat major interès per part de la delegació xinesa.