07maig-23 09:00 13:00

Versió Presencial: 7 de maig
Versió Virtual: del 8 al 21 de maig
FITXA TÈCNICA
Lloc de sortida i arribada: Parc Joan Miró (Metro L3 Tarragona).
Hora de sortida: Sortida conjunta (no hi ha torns ni inscripcions) de les 9 a les 9.30h.
Control de pas: Mirador del Migdia: de les 10 a les 12.00 h.
(El control de pas es tancarà quan hi arribi l’equip escombra, encara que sigui abans de l’hora límit establerta.)
Hora límit d’arribada: 13:00 hores
(El punt d’arribada es tancarà a l’hora establerta o en el moment que hi arribi l’equip escombra, encara que sigui abans de l’hora límit establerta.)
Distancia aproximada: 10 km.
Durada aproximada: 3.30 h.
Itinerari: Parc Joan Miró (#), c. Tarragona, pl. Espanya, av. Maria Cristina, Bosc Vertical (1), pl. Carles Buïgas, pl. de les Cascades, palau Nacional (2), av. Muntanyans, pl. Sant Jordi (3), av. de l’Estadi, anella Olímpica i estadi Olímpic (4) av. de l’Estadi, Museu Olímpic i de l’Esport (5), c. Tres Pins, c. Dr. Font i Quer, c. Can Valero, pg. del Migdia, mirador Olímpic (control de pas i avituallament), Camí de Mar, castell de Montjuïc (6), carretera de Montjuïc, mirador de l’Alcalde (7), pl. de la Sardana, parc Joan Brossa, pl. Dante, av. Miramar, pl. Carlos Ibáñez (8), camí de la Font-trobada, Parc de la Primavera (9), pg. Exposició, pg. Santa Madrona, Museu d’Arqueologia (10), c. Lleida, av. Paral·lel, pl. Espanya, c. Tarragona i parc Joan Miró (#)

PARTICIPACIÓ: No hi ha torns, la sortida és conjunta per a tothom, però per poder participar és imprescindible estar en possessió del carnet Barnatresc.

ATENCIÓ: EN AQUESTA CAMINADA TAMBÉ HI HAURÀ CONTROL DE PAS (SENSE AVITUALLAMENT).
Més Info:AQUÍ