Olimpíada en el Cor del Juvenil

Del 01/02/2021 al 30/05/2021
Museu Olímpic i de l'Esport JA Samaranch

L’Exposició “Olimpíada en el Cor del Juvenil”

El Ministeri d’Educació, l’Administració General d’Esports de l’Estat i el Comitè Organitzador dels Jocs Olímpics d’Hivern de Pequín 2022, en col·laboració amb la Fundació Samaranch, la Fundació per al Desenvolupament de la Ciutat Olímpica de Pequín (FDOB) i la Fundació Barcelona Olímpica han seleccionat les següens obres com finalistes del concurs “Olimpíada en el Cor del Juvenil”.

Totes les obres exposades son obres originals de l’autor i el contingut de les obres és positiu i optimista.

Notícia de la convocatòria del Concurs de pintura «Olimpíada en el Cor del Juvenil»

Les obres destacades s’exhibiran offline en el Museu Olímpic de Barcelona en febrer de 2021 (el llançament de l’esdeveniment offline depèn de l’impacte de la pandèmia).

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.