El periodista japonès Inagiki Kosuke del diari internacional ‘Asahi Shimbun’ descobrint el llegat olímpic

El llegat de Barcelona’92 i el seu posterior ús després dels Jocs Olímpics segueix sent una de les majors preocupacions dels països que alberguen uns Jocs. Barcelona és un exemple mundial de com s'han reinventat les instal·lacions, els recintes o la Vila Olímpica. És per això que, 25 anys després, Barcelona segueix sent un referent mundial.

Inagiki reporter d’Asahi Shimbun, diari amb una tirada de més de 7 milions d’exemplars, va ser rebut en el Museu Olímpic per David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica. També es va reunir amb Isidre Rigau, assessor del CIO; de la mà de Pep Escoda, director de Relacions Internacionals del CAR, va visitar les instal·lacions d’alt rendiment de Sant Cugat; de la mateixa manera Elena Gil, relacions externes del INEF de Catalunya, li va mostrar les instal·lacions del INEFC i Alberto Aragón, coordinador del Centre d’Estudis Olímpics i Esportius Joan Antoni Samaranch li va fer una visita per les instal·lacions de la Anella Olímpica, acabant el recorregut al Museu Olímpic on es troben aquelles peces i detalls més significatius del llegat dels Jocs Olímpics de Barcelona 92.